Jak vrátit zboží

 

 

Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od doručení zboží

 

Zakoupené zboží můžete do 14 dnů od doručení pohodlně vrátit nebo vyměnit. 

Podmínkou je, že zboží nesmí nést známky používání a musí být opatřeno originálními visačkami.

Stačí vyplnit jednoduchý online formulář.

Následně Vám zašleme štítek pro zaslání zboží zpět zdarma prostřednictvím Zásilkovny. V případě, že v okolí nemáte pobočku Zásilkovny, můžete zboží zaslat na naši adresu (Velvet Trading s.r.o., Osek 1, Kněžice 28902) poštou.

 

 

 Papírový formulář pro vrácení zboží můžete stáhnout:

Formulář pro vrácení zboží Fashion Center

 (není nutné, pokud vyplníte formulář online)

Pokud potřebujete poradit, jsme Vám k dispozici na emailu info@fashioncenter.cz, telefonu 731488813 nebo na messengeru na webu.

Pokud se rozhodnete zboží vyměnit, odešleme Vám nově vybrané zboží ZDARMA (doplatíte tedy pouze možný rozdíl v ceně, doprava první výměny zboží je zdarma).

Při variantě vracení zboží odesíláme peníze obratem bankovním převodem, proto nezapomeňte uvést na formulář číslo Vašeho bankovního účtu.

 

Pozor - zboží, které nám zákazník zašle na dobírku, nemůžeme převzít.

 

Adresa pro odeslání zboží:

Velvet Trading s.r.o.

Osek 1

289 02 Kněžice

 

Reklamace

Na veškeré zakoupené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců.

Záruku nelze uplatnit v následujících případech:

  • zboží bylo poškozeno nevhodným, nebo neodborným zacházením,
  • zboží bylo poškozeno přírodními živly,
  • zboží bylo poškozeno běžným opotřebením

 Dle charakteru vady produktu má zákazník právo na následující řešení reklamace: 

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady neodstranitelné, které nebrání řádnému užívání věci a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

 

Postup reklamace:

Pro zadání reklamace vyplňte jednoduchý online formulář. 

Následně Vám zašleme štítek pro zaslání zboží zpět zdarma prostřednictvím Zásilkovny. V případě, že v okolí nemáte pobočku Zásilkovny, můžete zboží zaslat na naši adresu (Velvet Trading s.r.o., Osek 1, Kněžice 28902) poštou. 

 

 

Reklamace bude dořešena podle obchodních podmínek ve lhůtě 30 dnů od doručení reklamovaného zboží.

Informace k reklamacím, dotazy k průběhu reklamačního řízení a podobně směřujte na adresu: reklamace@fashioncenter.cz

Více informací o postupu reklamací najdete v Reklamačním řádu.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.